• Welcome to Родени в България.
 
avatar_Aleksander

Има ли смисъл от завръщане в България

Започната от Aleksander, 29 Сеп 2017 20:32:47

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Завръщане в България

Общ брой гласове: 102

veronik_veronik

Виж, така е, но в България какво е, все повече роми масово и навсякъде. Всъщност не ми пука кой какъв е, важното е да е коректен и добронамерен. Тенденцията е това, всичко да се омеша, и както казва Ванга, няма да има мъжко и женско. Това са неизбежно неща, кой и каква изгода има от това може само да гадаем. Факт е също, че младите хора може да владеят езици, да имат незнам си какво образование, но нямат елементарни умения за оцеляване и  приспособяване, обща култура и познания никакви и защо е всичко това, за да са зависими и лесно манипулируеми. 

Иначе връщането е лесно, \"розово\", блестящи примери в стил \"Да хванеш гората\", само, че реалността е друг и най-жестоката е в областта на здравеопазването, всъщност аз незнам, защо в България има въобще Здравна каса, като навсякъде се плаща, хора чакат с часове, болни на стълбите, спешни отделения, които нощно време са заключени и персонала спи, линейки идващи след часове, болници които нямат условия да спасят човешки живот, потресаваща мизерия и хигиена и т.н. и сега оплаквайте се, какво е в Германия. Да не забравяме, че редовно в българските новини се отчита геройствато на правителствения самолет \"Спартан\", новина в стил третия свят. На фона на Арабско-Африканска държава пак е по-добре от абсурдите в България. 


AinStein

#31
Цитат на: veronik_veronik date=1682978668

Виж, така е, но в България какво е, все повече роми масово и навсякъде. Всъщност не ми пука кой какъв е, важното е да е коректен и добронамерен. Тенденцията е това, всичко да се омеша, и както казва Ванга, няма да има мъжко и женско. Това са неизбежно неща, кой и каква изгода има от това може само да гадаем. Факт е също, че младите хора може да владеят езици, да имат незнам си какво образование, но нямат елементарни умения за оцеляване и  приспособяване, обща култура и познания никакви и защо е всичко това, за да са зависими и лесно манипулируеми. 

Иначе връщането е лесно, \"розово\", блестящи примери в стил \"Да хванеш гората\", само, че реалността е друг и най-жестоката е в областта на здравеопазването, всъщност аз незнам, защо в България има въобще Здравна каса, като навсякъде се плаща, хора чакат с часове, болни на стълбите, спешни отделения, които нощно време са заключени и персонала спи, линейки идващи след часове, болници които нямат условия да спасят човешки живот, потресаваща мизерия и хигиена и т.н. и сега оплаквайте се, какво е в Германия. Да не забравяме, че редовно в българските новини се отчита геройствато на правителствения самолет \"Спартан\", новина в стил третия свят. На фона на Арабско-Африканска държава пак е по-добре от абсурдите в България. 
Мммммм да след твойта тирада от думи в стил ала Меркел

                        

                                 ОСТАВАМЕ В ГЕРМАНИЯ 

и в този ред на мисли, имам пълното право да се възползвам от тяхното богато и спокойно черноморие - Социала:)

 

asenbg

Една особеност на социалните системи е че бързо издишат когато повече хора ги ползват отколкото пари има...
Та дали пенсиите или здравната каса или социала... всичко издиша...

Swedish gangs growing by 1,000 new recruits a year, and it's only going to get worse, warns police chief
https://rmx.news/crime/swedish-gangs-growing-by-1000-new-recruits-a-year-and-its-only-going-to-get-worse-warns-police-chief/\" rel=\"external nofollow\">https://rmx.news/crime/swedish-gangs-growing-by-1000-new-recruits-a-year-and-its-only-going-to-get-worse-warns-police-chief/
Та Германия ще заприлича много бързо на Швеция...

Überraschung: 70 Prozent der Asylberechtigten sind Analphabeten
| 30. April 2023 | 15:35 Uhr
https://www.oe24.at/oesterreich/ueberraschung-70-der-einwanderer-sind-analphabeten/554049774\" rel=\"external nofollow\">https://www.oe24.at/oesterreich/ueberraschung-70-der-einwanderer-sind-analphabeten/554049774

Die Integration von Asylbewerbern stellt in Österreich eine große Herausforderung dar, da ein Großteil von ihnen weder lesen noch schreiben kann.

Laut aktuellen Zahlen des österreichischen Integrationsfonds (ÖIF) waren sieben von zehn Einwanderern im Jahr 2022 Analphabeten, vor allem Syrer und Afghanen. Das erschwert den Eintritt in den Arbeitsmarkt und somit die Selbsterhaltungsfähigkeit.

Та познайте на тези хора кой ще им изработва помощите....
Германците ще орежат пенсиите вместо да ги депортират... проверете след време този пост...


AinStein

#33
Цитат на: asenbg date=1683058419

Една особеност на социалните системи е че бързо издишат когато повече хора ги ползват отколкото пари има...
Та дали пенсиите или здравната каса или социала... всичко издиша...

Та познайте на тези хора кой ще им изработва помощите....
Германците ще орежат пенсиите вместо да ги депортират... проверете след време този пост...

Пълни глупости пишеш.
Тези неграмотните ще работят там дето не се иска ценз.Точно за това ги вкарват, защото немците не им се работи.
Или искаш да видиш български учител по немски работещ в чистотата, защото не признават дипломата и 28 години стаж в България.Дори български инжинер работещ, като куриер.Примери много.
А социала се пълни от данъците, колкото повече печелиш, повече плащаш.
Някъде четох от 80 милиона в Германия,  чужденци са 10% с тези от ЕС.На помощи са 3,78%.
Истината е, че Германия не е толкова социална.
Класиране по даване на пари от социала:)
1.Норвегия
2.Финландия
3.Дания
4.Швеция
5.Чехия забележете
6.Германия

скоро го писаха от Брюксел извадка
Така, че младите ориентирайте се към по-социални държави!

 


hqcorp

не че нещо ама да виснеш на държавата не трябва да ти е основна цел в живота ...

Това е с цел да прескочиш трапа ако останеш без работа докато си намериш друга, не това закоето го ползват чалмарите и определен тип немски търтеи.

Ако имам здрави ръце крака и глава ще ми е неудобно да си живуркам с шепа пари на месец от държавата които да стигат за филия и кисело мляко на ден!

А в БГ хората работят болни, не смеят да пуснат болничен щото парите от здравната каса ги чакаш 6 месеца и са около 15лв на ден (моите толкова бяха 2013).


veronik_veronik

Цитат на: AinStein date=1683067534

Или искаш да видиш български учител по немски работещ в чистотата, защото не признават дипломата и 28 години стаж в България.Дори български инжинер работещ, като куриер.Примери много.

AinStein не съм съгласна с теб, ако знаеш немски винаги можеш да си намериш работа и какво значи да ти признаят дипломата. Знаеш ли, колко учители по немски са без висше образование, а просто положен изпит със съответния сертификат за да имат право да преподават. Инж. същата работа, реален пример и двамата са с висше инж. образование, дори не му поискаха дипломата, водещо беше опита от България в големи фирми, съответно той беше на топ позиция, тя почти не работи нищо, не се адаптира, но можеше да си го позволи.

За съжаление образование без други качества е нищо. Оцеляват не най-умните, а най-адаптивните. Всеки си е своя вселена. Има го и другия момент, масово мъжете работят, а жените отказват и да работят и да учат език. Масово клише е \"Аз не съм дошъл/а тука да чистя.\" Аз не виждам нищо лошо и срамно да се чисти, напротив, всяка работа е стъпка напред, трупа се опит, учи се езика, срещат се нови хора. Като се върна назад във времето какво ли не съм работила за да стигна до настоящата ми работа, но не ми пука, стига да не прекрачва моите принципи най-вече морални. 


AinStein

#36
Цитат на: veronik_veronik date=1683144158

AinStein не съм съгласна с теб, ако знаеш немски винаги можеш да си намериш работа и какво значи да ти признаят дипломата. Знаеш ли, колко учители по немски са без висше образование, а просто положен изпит със съответния сертификат за да имат право да преподават. Инж. същата работа, реален пример и двамата са с висше инж. образование, дори не му поискаха дипломата, водещо беше опита от България в големи фирми, съответно той беше на топ позиция, тя почти не работи нищо, не се адаптира, но можеше да си го позволи.

За съжаление образование без други качества е нищо. Оцеляват не най-умните, а най-адаптивните. Всеки си е своя вселена. Има го и другия момент, масово мъжете работят, а жените отказват и да работят и да учат език. Масово клише е \"Аз не съм дошъл/а тука да чистя.\" Аз не виждам нищо лошо и срамно да се чисти, напротив, всяка работа е стъпка напред, трупа се опит, учи се езика, срещат се нови хора. Като се върна назад във времето какво ли не съм работила за да стигна до настоящата ми работа, но не ми пука, стига да не прекрачва моите принципи най-вече морални. 
Явно този учител по немски не е искал или не е можел да вземе сертификата и работеше, като чистач.
След доста години работа учителите психясват.
Този учител-чистач колкото и да работи повече от 1600 евро няма
да изкара.Затова се примирява работа за 800 евро за 4 часа
и другото от социала.Струва ли си за останалите 800 евро да бъхти-ами не.Тук говорим когато работиш и не ти стигат парите
прибягваш до социал.
Ако квартирата е 700евро, остават за ядене 100.
И социала  дава още 400евро за ядене.
Пълния социал е докато ти намерят някаква работа.
Във Вест-фалия болшинството немски турци са на социал и работят шварц арбейт.Тях никой не ги сочи!
А нашите анатемосват българите дето лазят или пълзят в Германия поради липса на парични средства и взимат пари от социала.

                       \"Колко срамно е да си на социал\"
Когато сложиш неговите цървули и изминеш неговия път в сълзи,
несгоди и немотия.Тогава имаш право да ги съдиш.

В България почти винаги ме харесваха и после използваха , заради знанията и честността ми. И после разбираш изигран и използван.
Тук тези качества не вървят.Тук негласно си от втора ръка.
Затова, като си видиш фиша от заплатата имаш удръжка данък социално подпомагане.Твое право е да се възползваш.


veronik_veronik

Знаеш ли, всичко е въпрос на гледна точка и много неща опират до желание и нагласи, до разбирания за живота. За парите в едно семейство, то не е по-различно от това да управляваш фирма, сметки, разходи, покупки...затова едни са успешни други не, живота е резултат на нашите решения.

Що се касае до честността, това е чудесно качество, което рано или късно ще ти се върне. Колкото и някой да хитрее все му идва края. По-скоро помисли защо при теб така се получава, факт е, че когато човек е честен и добронамерен хората злоупотребяват, затова трябва да сложиш границата и кажеш Не, това не те прави лош, напротив, просто казваш, че не могат \"да ти се разхождат по главата\".

И повярвай ми, не сме \"втора ръка\",, по-скоро това е усещане по други причини, да не влизам в любимата ми тема \"Психология\". В момента чета книгата на Мадлен Алгафари \" От \"Какво ще кажат другите\" до \"Какво избирам аз\", отлично отразява и показва нашият манталитет и причините за тези възприятия. Всичко е в главите ни и \"лещата\" през която виждаме света, затова и не се чувствам така. Всеки да живее, както иска, със социал без социал няма значение, важното е да е в баланс със себе си и околните. 


asenbg

\"Тези неграмотните ще работят там дето не се иска ценз.Точно за това ги вкарват, защото немците не им се работи.\"

какво ще работят неграмотните моля? ти за мезе ли ме взе или какво?

Ти да чистиш се иска Аусбилдунг - Германия не е Държава от третият свят да работят неграмотни..

Като неграмотен почти нищо - и ако си мислиш че някой арабин, африканец или афганистанец дето не знае да чете и пише някога ще работи... при 4-5 Деца взимат толкова социални че никога няма да работят... просто не излиза сметката..

Най-интересното е че населението расте, а броя на кадрите продължава да намалява...

Много индианци и няма вожд...

В Германия, Франция и Белгия - те са буре с барут - цъкаща бомба...

Нали разбираш че \"мирът\" в Германия е купуван всеки месец със социални помощи..

Сега си представи ко ще стане като държавата не може повече да плаща наема, тока и парното...

Има една много интересна статия на един турчин от НРВ

\"

Um es gleich vorweg zu sagen: Wenn Deutschland wirtschaftlich, kulturell und in Sachen sozialer Frieden und Sicherheit gesunden und weiterhin als ein Industrieland wettbewerbsfähig bleiben will und sich noch irgendeine Zukunftschance als eine aufgeklärte, westliche Gesellschaft erhofft, müssen von den 35 Millionen der hier lebenden Ausländer zirka 15 Millionen besser heute als morgen in ihre Heimat zurückgeführt werden (wobei klar sein dürfte, wer mit Ausländer gemeint ist).

Und natürlich darf kein einziger Ausländer, der sich nicht von vornherein als ein Netto-Steuerzahler ausweisen kann, gar von deutschen Sozialleistungen zu leben gedenkt, künftig ins Land. Der Asyl-Paragraph wird abgeschafft und auch alle anderen internationalen Abkommen und Verpflichtungen, die nur der Flutung unserer Heimat über ein normales Maß hinaus mit Inkompatiblen, Handaufhaltern, Mordbestien, Vergewaltigern und religiösen Irren dienen.

Bei dieser rigorosen Rückführung ist es egal, ob die Betroffenen hier geboren sind, die deutsche Staatsangehörigkeit oder eine Aufenthaltserlaubnis besitzen, (Schein-)Studenten sind, ob es sich bei ihnen um Asylanten und sogenannte Flüchtlinge oder Kinder ehemaliger Gastarbeiter handelt oder sie unter sonst einem anderen Status unter uns weilen. Sie müssen einfach weg, weil sie und ihre Familien eine verheerende Wirkung vornehmlich auf die Finanzen Deutschlands haben. Schon in Kürze werden sie das gesamte Steueraufkommen für sich beanspruchen.

Sie sind unter anderem auch die zeugungskräftigsten Menschen im Lande, die ihre Versorgungsanspruch-Mentalität an ihre zig-millionenfachen Nachkommen weitervererben und schon in der nächsten Generation die Wertschöpfenden in eine unausgesprochene Geiselhaft nehmen und mit der Androhung von Gewaltexzessen zu richtigen Sklaven machen werden. Vor allem jedoch werden sie das, was wir unter deutscher Kultur verstehen, restlos vernichten, insbesondere das faire Verhältnis zwischen Männern und Frauen, wie wir es kennen.

Bereits in ein paar Jahren wird für die frei erfundene Klima-Scheiße kein Cent mehr übrigbleiben, und ein jeder Deutscher wird für die neuen Herrn malochen müssen. Heute ist es "nur" ein Sechstel ihres Lohns.\"

https://der-kleine-akif.de/2021/10/03/der-auslaender-fetisch-eines-volkes-teil-iii/\" rel=\"external nofollow\">https://der-kleine-akif.de/2021/10/03/der-auslaender-fetisch-eines-volkes-teil-iii/

 

\"Някъде четох от 80 милиона в Германия,  чужденци са 10% с тези от ЕС.На помощи са 3,78%.\"

Германия мина 84 Милиона -ако не може да намериш квартира - и що са скъпи... числото ще е от помощ..

Относно помощите

\"Heute liege der Anteil der Empfänger der Sozialleistung ohne deutsche Staatsangehörigkeit bei über 40 Prozent, so Schönenborn. \"

22.11.2022 - 06:09 Uhr

\"Anteil von Migranten an den Hartz-IV-Beziehern stieg seit 2016 von 25 auf 45 Prozent\" (Mo, 7. November 2022)

Имаше статия къде че 50% почти са чужденци - друг е въпроса колко от тези немци също чужденци с немски паспорт са...

Естествено точни числа и данни народа никога няма да получи - щото ще стане тогаз една тя...

 


veronik_veronik

Който иска работи! Знаеш ли, че в Германия идват бежанци, които никога не са стъпвали в училище и започват курс, където ги учат на ниво първи клас. Работа има за всички, фабрики колкото искаш, никакъв Аусбилдунг не ти искат да натискаш копчета и да вършиш работа, която е елементарна. 


asenbg

#40
Цитат на: veronik_veronik date=1683285799

Който иска работи! Знаеш ли, че в Германия идват бежанци, които никога не са стъпвали в училище и започват курс, където ги учат на ниво първи клас. Работа има за всички, фабрики колкото искаш, никакъв Аусбилдунг не ти искат да натискаш копчета и да вършиш работа, която е елементарна. 

пак някой нещо се засегна... проблема на Германия не е че няма работа.... а че има много хора дето не работят и са криминални и струват сумати пари... разликата циганите в Германия дето не ги харесвате в БГ... ми тука ви зимат и им дават... в БГ не ви взимат половината за да я дадат на непознати от далечни страни...

А и моля с тези изказвания изсмукани от пръстите - никой нормален няма да пусне някакви дето и първи клас нямат да натискат копчета ...  от 2015 досега 2023 - сирийците се скъса да въртят и натискат копчета в Германия

Warum leben zwei von drei Syrern von Hartz IV?

Stand: 21.07.2022, 10:04 Uhr

Който иска да чете какво тези \"специалисти\" правят - събрани статии тук https://www.politikversagen.net/\" rel=\"external nofollow\">https://www.politikversagen.net/

Die Umfragen sowie die Kassenlage der Kommunen und Sozialversicherungen machen jedem halbwegs wirklichkeitsorientierten Politiker die mittelfristige Unhaltbarkeit solch einer Politik deutlich. Sie führt unweigerlich in letzter Konsequenz zum Kollaps des Sozialstaates und darauffolgenden sozialen Extremen.

https://www.tichyseinblick.de/kolumnen/knauss-kontert/migrationsgipfel-faeser-gruene-ramelow/\" rel=\"external nofollow\">https://www.tichyseinblick.de/kolumnen/knauss-kontert/migrationsgipfel-faeser-gruene-ramelow/

Ganze Stadtviertel, deren Alltag vom dort regierenden Bandenterror bestimmt wird – Drogenhandel, Schießereien und https://www.heimat-kurier.at/2023/01/02/bereits-17-verurteilungen-vergewaltigungs-taxis-in-schweden/\" rel=\"external nofollow\">Vergewaltigungen. Nein, die Rede ist nicht von einem lateinamerikanischen oder afrikanischen Staat, sondern von einem der ehemals sichersten Länder der Erde: Schweden. Die jahrzehntelange Einwanderung aus dem afroarabischen Raum hat ihre Spuren hinterlassen, welche Jahr für Jahr sichtbarer werden.

https://www.heimat-kurier.at/2023/05/03/polizeichef-warnt-migrantengangs-in-schweden-werden-immer-maechtiger/\" rel=\"external nofollow\">https://www.heimat-kurier.at/2023/05/03/polizeichef-warnt-migrantengangs-in-schweden-werden-immer-maechtiger/

Те така ще стане и Германия или както му казват днешно време \"Германистан\"

Стига толкова негативизми за този месец


asenbg

#41

\"Flüchtlingskrise : Merkel: Die Meisten werden zurückkehren müssen\"

30.01.2016

И сега годината е 2023:

,,Ein Großteil der Menschen, die zu uns gekommen sind, wird bleiben"

Kurz vor dem Flüchtlingsgipfel erhöht NRW-Regierungschef Hendrik Wüst (CDU) den Druck auf den Kanzler: Eine Verweigerung weiterer Gelder durch den Bund wäre ,,unverantwortlich". Und: Die Verteilung von Asylsuchenden müsse sich stärker an der Integrationsfähigkeit der Kommunen orientieren.

https://www.welt.de/politik/deutschland/plus245175830/Hendrik-Wuest-zu-Migrationskrise-Grossteil-der-Menschen-die-zu-uns-gekommen-sind-wird-bleiben.html\" rel=\"external nofollow\">https://www.welt.de/politik/deutschland/plus245175830/Hendrik-Wuest-zu-Migrationskrise-Grossteil-der-Menschen-die-zu-uns-gekommen-sind-wird-bleiben.html

Естествено какво означава една голяма част е въпроса... 99,99% е също една голяма част...

и ако някой познава числата за депортациите много добре знае че  почти никой не бива депортиран..

Та сирийците, афганистанците и африканците ще си седят в Германия и няма мърдане...

А данъците и отдръжките ще продължат да се покачват докато инфраструктура и социални и здравни услуги се разпадат....

Ако някой има коментар - от Страните които тези хора са дошли вие не искате да живеете и там да отгледате деца...

Просто Германия ще продължи от ден на ден все повече да наподобява нa техните родини

В момента \"Био-Германците\" са около 60% от населението на Германия - голяма част са бейби буумърите които след 10-15 години ще си отидат от този свят... а може и по-рано като системата колабира и \"специалистите\" почнат да взимат каквото им трябва...

Всяка държава е като една фирма - имаш работници - произвеждащи и конкуриращи се с други фирми..

Фирмата има персонал, приходи и разходи .

Ако персонала е скапан тя фалира - Failed State...

Ако харчи повече отколко приходи има - фалира...

Приходите намаляват.. Персонала все по скапан от ден на ден..

И тези от персонала дето са добри им дават по-малки заплати за да има за заплати на тези дето не работят...

Всеки знае как ще свърше това...

А и най-важното - фалирала държава не плаща пенсии - ако някой си мисли че ще зима дебела Пенсия от Германия след 10 или 15-20 години...

Едит:

Впрочем ситуацията много наподобява тази в България - навремето преди избори \"държавата\" плащаше на циганските махали тока и водата който години не плащаха но ползваха...

Здравни и социални - никога не платили стотинка но ползват здравни и социални помощи..

Сега българите и другите будали покрай тях се чудят що всичко циганизация, разпад на социална, здравна и държавна системи... Държават няма пари.. а и не остана от кого да взима данъци...

А и е самоубийство да взимаш от продуктивните за да храниш една непродуктивна част която все по-голяма става и все повече ресурси трябва да се заделят за нея...

Разликата - България няма \"социал\" като Германия и няма да е падане от високо...

 


AinStein

#42
Цитат на: asenbg date=1683233039

какво ще работят неграмотните моля? ти за мезе ли ме взе или какво?

Ти да чистиш се иска Аусбилдунг - Германия не е Държава от третият свят да работят неграмотни..

Ти изобщо в чужбина ли живееш или пишеш от България.

Казваш нямало работа за неграмотни.

Ела при нашите в DHL да видиш най-отличният им разтоварач на пакети от тирове е български циганин без образование.Иска се сръчност, мускули и желание, а не ядрена физика.Немското образование е направено така, че умни и мислещи да няма.

Само 20% тръгват след средното към висшето, а от тях само 10% го завършват.

Миналата седмица ремонтираха някаква повреда на канализацията.

Повечето бяха румънски цигани с немец шеф.Свършиха си работата стриктно и чисто, дори не знаеха елементите от менделевата таблица в асфалта.

Ама, като те гледам си от тези родени след демокрацията и изобщо не си в час с някои неща.

Служил съм в строителни войски.

Бях във взвод с 100 човека.От които  5 турчета и 5 българчета.

Всичките други неграмотни цигани.Ама такива неграмотници дето не си мислил, че има в България.Не знаят да пишат и четат български, камо ли да ги питаш - кой е Аспарух.Тъй, като  бях комсомолски и писар не работех, съботите провеждахме часове по образование на циганите.

Та същите неграмотни цигани, като ги \"пое\" казармения живот къде \"со кратце, къде с кютек\"след 2 години станаха майстори, но в истинския смисъл на думата.

Ето това бяха неграмотниците.Работливи и вече със занаят.

Аусбилдунг дето уж му викаш.

 


hqcorp

умните и мислещите в германия или работят за 10+ бона или емигрират ОТ германия!

вече си отговорих защо...


asenbg

#44
Цитат на: hqcorp date=1683448275

умните и мислещите в германия или работят за 10+ бона или емигрират ОТ германия!

вече си отговорих защо...
Темата е много актуална няколко линка коите ще са интересни за всички.

Естествено първо напускат тези които са квалифицирани и добре информирани.

 

DAS BESTE DEUTSCHLAND ALLER ZEITEN - Ulrike Stockmann, Markus Krall, Philip Hopf, Wolfgang Kochanek

ab 13:30 wird interessant

1:32:00 wahrheit

 

Тука за неразбралите

Die Folgen der Migration werden jetzt an den Schulen deutlich:

Die Integration von Kindern in das deutsche Schulwesen ist weitgehend misslungen –

den Schaden haben auch deutsche Kinder,

deren Lernleistung massiv eingebrochen ist.

Darüber berichtete der Präsident des deutschen Lehrerverbandes (DL), Hans-Peter Meininger,

und sprach von mittlerweile schon katastrophal zu nennenden Zuständen an zahlreichen deutschen Schulen,

in denen der Anteil von Schülern mit Migrationshintergrund,

wie etwa an der Gräfenauschule in Ludwigshafen, schon fast die 100-Prozent-Marke erreicht.

Meininger ist überzeugt, dass es in Deutschland inzwischen viele solcher Schulen gibt und verweist auf die jährlich erstellte Studie des Instituts für Qualitätsentwicklung im Bildungswesen mit dem Titel IQB-Bildungstrend. Laut dieser Studie verfehlten im Jahr 2021 rund 19 Prozent aller Viertklässler die für das Lesen und rund 30 Prozent die für die Orthographie festgelegten Mindeststandards. Ähnlich düster sieht es bei den Mindeststandards im Fach Mathematik aus, die bundesweit fast 22 Prozent aller Viertklässler verfehlten. Einzelne Bundesländer übertrafen dabei diese bundesweiten Zahlen deutlich, allen voran die Bundesländer Bremen, Berlin, Brandenburg und Nordrhein-Westfalen.

Recht eindeutig ist dabei, wie Meininger betonte, durchweg der statistische Zusammenhang zwischen dem Leistungsniveau der Schüler und der Zusammensetzung der Schülerschaft. Je höher der Anteil der migrantischen Schüler, desto schlechter das Leistungsniveau. Bildungs- und leistungsorientierte Eltern deutscher wie auch ausländischer Herkunft schicken ihre Kinder deswegen vermehrt auf Privatschulen, sofern sie sich dies leisten können. In Berlin liegt der Migrantenanteil der Privatschulen bei nur drei Prozent. Diese Entwicklung führt, so Meininger, zu einer zunehmenden Segregation der schulischen Bildung, mit den leistungsschwachen staatlichen Schulen auf der einen und den leistungsstarken Privatschulen auf der anderen Seite.

https://www.tichyseinblick.de/meinungen/migration-konferenz-universitaet-frankfurt-teil-1/\" rel=\"external nofollow\">https://www.tichyseinblick.de/meinungen/migration-konferenz-universitaet-frankfurt-teil-1/

Schutz vor dem Messer

Защо така се получи - просто журналистите им са ляво-зелени - особенно в националните им телевизии и тъй като много неща не са съобщават - всеки си мисли че всичко е наред...

Просто последните години даже и обикновеният почва да вижда и проблемите избиват отвсякъде  и повече не могат да ги замитат под килима...

 


При проблеми с логванете кликнете върху "Забравена парола"!