Jump to content

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте отново! По независещи от мен обстоятелства не бях влизала във форума от много време. Причината е в домашния ни интернет, за който всеки месец плащаме, но незнайно защо нямаме такъв. Не съм предполагала, че ще се сблъскам с такова безхаберие от страна на доставчика ни на интернет.  Малко предистория. На 18. 02 тази година в сградата, в която живея имало пожар. В резултат, на който изгорели всички кабели за интернет. От тогава до днешна дата още нямаме интернет, а през април репарираха всички изгорели кабели и нормално от тогава в другите жилища си имат нет. В моя апартамент идваха до сега 3-ма техници, които нищо не направиха. Толкова са кадърни, че не могат да открият и причината, заради която ние нямаме нет. На 2 термина, техниците дори не дойдоха.

Видели сме се в чудо и не знаем вече какво да правим. За всеки месец си плащаме, нямаме нет и те се отнасят несериозно с нашия случай. 

На O2 сме, договорът ни е до август 2017 г.  С какви възможности разполагам? 

  • 2 weeks later...
  • Отговори 5
  • Съдадена
  • Последен отговор

Най-активни в темата

Отговор (Редактирано)
На Sunday, July 17, 2016 at 19:00, ptpetrova написа:

Здравейте отново! По независещи от мен обстоятелства не бях влизала във форума от много време. Причината е в домашния ни интернет, за който всеки месец плащаме, но незнайно защо нямаме такъв. Не съм предполагала, че ще се сблъскам с такова безхаберие от страна на доставчика ни на интернет.  Малко предистория. На 18. 02 тази година в сградата, в която живея имало пожар. В резултат, на който изгорели всички кабели за интернет. От тогава до днешна дата още нямаме интернет, а през април репарираха всички изгорели кабели и нормално от тогава в другите жилища си имат нет. В моя апартамент идваха до сега 3-ма техници, които нищо не направиха. Толкова са кадърни, че не могат да открият и причината, заради която ние нямаме нет. На 2 термина, техниците дори не дойдоха.

Видели сме се в чудо и не знаем вече какво да правим. За всеки месец си плащаме, нямаме нет и те се отнасят несериозно с нашия случай. 

На O2 сме, договорът ни е до август 2017 г.  С какви възможности разполагам? 

Не знам дали междувременно не са се оправили нещата при вас. Дано е така, защото ако проблемът не е решен е много неприятно.

Теоретично можете да опитате да направите незабавно прекратяване на договора (fristlose Kündigung), поради неизпълнение на договорените условия. На практика е много трудно да се докаже, че О2 не изпълняват договора си. Необходимо е да има продължителна писмена комуникация между теб/вас и компанията, в която да присъства проблема. Неявяването на техниците на уговорените срещи би било във ваша полза, само ако веднага след това сте пускали писмени уведомления за пропуснатите срещи.

Може да пробваш със außerordentliche Kündigung. Потърси в мрежата за außerordentliche Kündigung DSL Vertrag Muster и ще намериш готови писма. Важно е да бъдат споменати конкретните причини: седмици баред без интернет и неявяване на техниците на уговорени срещи. Проблемът обаче е, че техниците са били служители на Deutsche Telekom, а не на О2, защото кабелите в сградата са собственост на монополиста Deutsche Telekom. Предполагам, че в най-добрия случай ще ви върнат само някакви пари, но едва ли ще се стигне до прекратяване на договора. Все пак опитай. Преди това е важно да сте информирали поне няколко пъти писмено (може и по електронната поща) О2 за проблема, защото в даден момент може да се окаже, че О2 изобщо не знаят, че нямате интернет.

Желая ти успех!

Редактирано от Крякащата тайфа
Отговор
На 1 August 2016 at 11:58, Крякащата тайфа написа:

Не знам дали междувременно не са се оправили нещата при вас. Дано е така, защото ако проблемът не е решен е много неприятно.

Теоретично можете да опитате да направите незабавно прекратяване на договора (fristlose Kündigung), поради неизпълнение на договорените условия. На практика е много трудно да се докаже, че О2 не изпълняват договора си. Необходимо е да има продължителна писмена комуникация между теб/вас и компанията, в която да присъства проблема. Неявяването на техниците на уговорените срещи би било във ваша полза, само ако веднага след това сте пускали писмени уведомления за пропуснатите срещи.

Може да пробваш със außerordentliche Kündigung. Потърси в мрежата за außerordentliche Kündigung DSL Vertrag Muster и ще намериш готови писма. Важно е да бъдат споменати конкретните причини: седмици баред без интернет и неявяване на техниците на уговорени срещи. Проблемът обаче е, че техниците са били служители на Deutsche Telekom, а не на О2, защото кабелите в сградата са собственост на монополиста Deutsche Telekom. Предполагам, че в най-добрия случай ще ви върнат само някакви пари, но едва ли ще се стигне до прекратяване на договора. Все пак опитай. Преди това е важно да сте информирали поне няколко пъти писмено (може и по електронната поща) О2 за проблема, защото в даден момент може да се окаже, че О2 изобщо не знаят, че нямате интернет.

Желая ти успех!

Благодаря, Крякаща тайфа!

Миналата седмица написсхме Kündigung и го изпратихме по пощата с Rückschein. За съжаление с O2 сме контактували само по телефона. Но те знаят за проблема ни, защото постоянно пращаха смс-и със съдържание да се обадим, за да се уточни следващ термин. Сега не знам трябва ли да се получи някакъв документ за потвърждаване на Kündigung-а и как изобщо да разбера дали д-рът вече е прекратен?

PS:Много некоректна фирма, работеща  с изключително некадърни техници. 

  • 4 months later...
Отговор

Не питай старило, а патило...

По повод безкрайните ни проблеми с интернет- доставчици, четейки много, попаднах на следното решение. Съществува институция Verbrauchezentrale (защита на потребителя). Те се занимават с подобни случаи. Имат офиси в почти всички населени места. Прави се термин по телефона или се отива на място. Адреси и телефони, както и всяка необходима информация, може да се намери в интернет. Когато правата ни са потъпкани, само срещу 10-30 евро, си заслужава да се потърси помощта на тази институция. Там работят адвокати, които се занимават с такива случаи. 

  • 7 months later...
Отговор (Редактирано)

Здравейте група

проблемат ми е водафон ...

на 12.12.2016 г подписах договор за интернет сас темобал.Те ми пратиха по пощата рутер на водафон.

кагахаме три месеца че ще дойде техник даме прикачи чак на 9 март 2017дойде техник име прикачи.Май месец смених квартирата и се обадих да доидат дами прескачат интернета.Обещаха след седмица че ще дойде техник но не дойде после ми пратиха писмо и ми казаха че на 5 август ще дойде техник,защото били в отпуска. Но не дойде никой обаждам се и те ми правят термин за другата седмица и така всяка седмица.

Омръзнами от техните лъжи, как мога дайм връча кюндиген и даси поръчам друг интернет опират ???Благодаря предварително

Редактирано от 1984
Преместено в по-подходящата тема
  • 11 months later...
Отговор

Ако домашният интернет ви е на Unitymedia, може да имате и интернет на телефона си, когато сте навън абсолютно безплатно без допълнителни такси до 3 телефона без значение на кой оператор сте с договор или предплатена карта. Аз съм с предплатена карта, защото не искам да се обвързвам  с договори и обмислях да мина на друг план, защото навън също понякога имам нужда от Интернет и когато разбрах за тази алтернатива останах много доволна.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важно!

Използвайки този сайт, вие се съгласявате с нашите Условия за ползване, Декларация за поверителност и Правила на форума. Също така поставихме бисквитки във вашият браузър, за да направим този уебсайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за бисквитки, в противен случай ще приемем, че сте готови да продължите..