Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Отговор (Редактирано)

Ух, доста се забавих с репорта, но...хиляди задачи..

Та тази година счупих всички рекорди за бързо прибиране, без да превиша нито една табела за ограничение. Имам и доказателство. На границата на Калотина бях след по-малко от 14 часа. 

Минаването ми беше от Мюнхен през магистралата към Залцбург, Виена, Будапеща, Томпа, Белград (околовръстното), Калотина. 

На Томпа минах за точно 10мин. Следих камерите без спиране от Будапеща, като първоначалния ми маршрут беше през Румъния(Арад) и Видин, виждайки обаче, че малко преди Хоргош на Томпа няма никой (на Хоргош беше ЛУДНИЦА) директно хванах разклона и се отказах от Румъния. Във всеки друг случай, щях да мина през Румъния. 

За ограниченията гарантирам, защото карах само на автобилот с  Fahrassistent и разчитане на знаците. (за съжаление в България е почти невъзможно да се ползва, а в Сърбия на магистралата бива. )

На Калотина е някакво бедствие. Митничарите ни са типични мундари и мързели. Самия пункт е в окаяно състояние и все пак минах за под час. 

На връщане ще пътуваме с няколко нощувки във Видин и Будапеща та рапорт няма да има.

 

Лек път на всички и тръгвайте само отпочинали и заредени с добро настроение. Само тогава си гарантирате приятно пътуване.:))

IMG_5385.JPG

Редактирано от F.Dimitroff
  • Харесва ми 1
  • Благодаря! 2
  • 2 weeks later...
Отговор

Пътя е по-приятен. Щях да напиша, че в Унгария магистралата е по "мека" и "равна", но след тази година състоянието и е като на нашите магистрали на доста участъци.

Принципно съм ги минавал и двата маршрута и винаги ще предпочета през Виена - Будапеща - Белград. По-красиво ми е :)

А и по-плавно ми минава прехода от чистото към нашата си кочинка...иначе директно като влезна в Хърватска и започвам да се депресирам :D

  • Харесва ми 1
  • Благодаря! 1
  • 4 months later...
Отговор

Здравейте! Ще помоля за помощ, тъй като за пръв път ще пътувам от Германия за България с кола. Искам да мина по Маршрута Германия-Австрия - Унгария- Румъния - Русе. 

Някой може ли в детайли да ми напише откъде се минава, къде ми трябват винетки гледах сайтове за винетки нещо не се ориентирам някъде ми излезе освен винетка и някаква цифрова не знам каква глупост. Казаха ми в Унгария гориво да не зареждам, че е скъпо, та ако може точки за зареждаене и евентуално къде да почина, казаха ми да избягвам Румъния за почивка.... Ако някой може да ми опише нещата като на бебе ще съм благодарен.

Отговор (Редактирано)
  На 30.12.2023 г. at 22:01, Svet написа:

Здравейте! Ще помоля за помощ, тъй като за пръв път ще пътувам от Германия за България с кола. Искам да мина по Маршрута Германия-Австрия - Унгария- Румъния - Русе. 

Някой може ли в детайли да ми напише откъде се минава, къде ми трябват винетки гледах сайтове за винетки нещо не се ориентирам някъде ми излезе освен винетка и някаква цифрова не знам каква глупост. Казаха ми в Унгария гориво да не зареждам, че е скъпо, та ако може точки за зареждаене и евентуално къде да почина, казаха ми да избягвам Румъния за почивка.... Ако някой може да ми опише нещата като на бебе ще съм благодарен.

Expand  

Здравей, @Svet,

влагаш твърде много излишни притеснения. Първо - аз също винаги избирам този маршрут, защото имам доста лоши преживявания в Чехия. Това някъде съм го споменал по-горе. Но единственото сигурно ако тръгнеш е, че ще стигнеш 😇. Детайлите ги има доста подробно изброени, мога само да добавя, че (май и това съм написал нейде) като тръгна карам надолу по посока Нюрнберг и като наближа премествам крайната цел на навигацията към Виена.

В противен случай навито винаги намира начин да ме насочи към Чехия. Спя на обществен паркинг преди Виена, адреса съм го дал по-горе. Относно горивата в Унгария - ако цената има толкова голямо значение може да питаш навигацията за бензиностанции извън магистралата, но аз не бих го правил само заради няколко евро по-малко. Освен това в Румъния е по-евтино, но качеството на горивата също е съмнително, все пак е близо до Бг 🤨

Лек път и весели празници!

 

Редактирано от Aleksander
  • Благодаря! 2
Отговор
  На 30.12.2023 г. at 22:01, Svet написа:

Здравейте! Ще помоля за помощ, тъй като за пръв път ще пътувам от Германия за България с кола. Искам да мина по Маршрута Германия-Австрия - Унгария- Румъния - Русе. 

Някой може ли в детайли да ми напише откъде се минава, къде ми трябват винетки гледах сайтове за винетки нещо не се ориентирам някъде ми излезе освен винетка и някаква цифрова не знам каква глупост. Казаха ми в Унгария гориво да не зареждам, че е скъпо, та ако може точки за зареждаене и евентуално къде да почина, казаха ми да избягвам Румъния за почивка.... Ако някой може да ми опише нещата като на бебе ще съм благодарен.

Expand  

Купи си винетки предварително онлайн:

Австрия - https://www.asfinag.at/maut-vignette/vignette/ От тази година се предлагат еднодневни винетки с цена €8,60.

Унгария - https://nemzetiutdij.hu/en

Румъния - https://www.scala.ro/en/rovinieta

Маршрут - https://maps.app.goo.gl/7TN4zVgxQhScLxTv7

Щом не искаш да зареждаш в Унгария, то тогава трябва да заредиш на някоя от последните бензиностанции в Австрия:

OMV - https://maps.app.goo.gl/VNTU899QBm6wRUBG9

JET - https://maps.app.goo.gl/P4TFrTyJ5uqyc7nc8

Shell - https://maps.app.goo.gl/9xvDAVhon3LdwiR86

До първия Rompetrol в Румъния са около 430км - https://maps.app.goo.gl/34WKXBSU8s4jA68D8

Понеже не си написал от къде ще тръгваш, то няма как да ти се препоръча къде да почиваш, а за да ти се напише къде да зареждаш, то трябва да кажеш колко километра изминаваш с един резервоар. Аз съм спирал за почивка навсякъде - Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Австрия, Хърватска, Словения, Сърбия и Румъния. Проблеми не съм имал никъде. Все пак това са все европейски страни и в последните 3-4г престъпността по пътищата е почти нулева.

  На 31.12.2023 г. at 12:23, Aleksander написа:

Първо - аз също винаги избирам този маршрут, защото имам доста лоши преживявания в Чехия.

Expand  

Преди да приключи построяването на магистралата от Дрезден до Прага и после обновяването на магистралата от Прага до Бърно и аз не предпочитах пътя през Чехия. Обаче от няколко години минавам главно през Чехия. Трафика е много по-малък, няма комплексирани австрийци и се пътува по-кратко и по-леко спрямо минаването през Австрия. Единствения недостатък е, че трябва да се избягва минаване през Прага в час-пик.

Хамбург-Варна през Чехия и Румъния е 2250км - https://maps.app.goo.gl/34WKXBSU8s4jA68D8

Хамбург-Варна през Австрия и Сърбия е 2620км - https://maps.app.goo.gl/8ohvxVwTY5s5YTac8

 

Аз също избягвам да зареждам в Унгария. Но по време на вируса, имаше един период със субсидирано гориво и тогава с удоволствие си пълних резервоара за 1.30€/л. Когато минавам през Чехия, след като тръгна с пълен резервоар от Германия, зареждам в Словакия (https://maps.app.goo.gl/gNqcwvdY1gzU3HAWA) и после в Румъния (https://maps.app.goo.gl/yYUAz7cPfJVFi4au9). Досега на лошо гориво (дизел и бензин) не съм попадал никъде.

Обикновено почивам в Румъния - https://maps.app.goo.gl/g1PN89u337Zwfxdi7 или https://maps.app.goo.gl/yYUAz7cPfJVFi4au9, в зависимост къде се чувствам уморен, но винаги преди да мина прохода през Карпатите.

  • Харесва ми 1
  • Благодаря! 1
Отговор

Гълъбов много благодаря. Каня се да тръгвам от района на Франкфурт, като ще взема предварително винетка. Това с разхода е относително, но да речем че около 550-600 мога да мина с едно зареждане. Отворен съм за всякакви съвети.

  • 4 months later...
Отговор

Здравейте на всички, аз съм съвсем нова тук.В търсене в гугъл как най-добре да пътувам със семейството за България с кола и хоп ,попаднах на този страхотен сайт.Тази година се каним да пътуваме с кола от Германия до България.В Германия ще тръгваме от Лар ,това е до Европа Парк,Фрайбург и ще пътуваме до Ямбол. Моят мъж е немец и аз преди много години съм пътувала един два пъти с колата до бг , та имаме нужда от вашите съвети с дете и куче как най добре да стигнем до България.Ще пътуваме края на юли на оотиване и малко след средата на август ще се връщаме. Ще бъда много благодарна, ако подксажите ваш опит с пътуванията.

  • Харесва ми 1
Отговор

Не е много приятно пътуването, останете да преспите някъде. Ние тръгваме обикновено в неделя или делничен ден, за да избегнем трафика. Не минаваме през Унгария, а през Хърватия.

  • 1 година по-късно...
Отговор

Здравейте, виждам че отдавна няма активност, но все пак да опитам. Началото на Юли ми предстои пътуване до България, маршрутът е Германия - Чехия - Словакия - Унгария - Сърбия. Влизам в Чехия през А17. Има вероятност да минавам Прага през деня, някакви идеи за обиколен маршрут, за да избегна задръстването там?  За първи път пътувам и не знам къде би било подходящо да слезна и отново да се кача на магистралата. И дали М6 в Унгария е все още по - спокойна. Благодаря. 

  • Харесва ми 1
Отговор

Не го мислете още от сега. Началото на Юли не е чак толкова натоварено още, ако е в края тогава имате основания за притеснение. Аз пътувам края на тази седмица, но ние минаваме през Хърватия.

  • Харесва ми 1
  • Благодаря! 1
Отговор (Редактирано)
  На 18.06.2025 г. at 6:08, Александрова Десислава написа:

Влизам в Чехия през А17. Има вероятност да минавам Прага през деня, някакви идеи за обиколен маршрут, за да избегна задръстването там?

Expand  

Единствения вариант да се избегне Прага през деня е да се влезе в Чехия през/около Chomutov. 

М6 е все така празна и това ще продължи докато хърватите не свържат тяхната А5 с унгарската М6.

Редактирано от Гълъбов
Добавяне на информация
  • Харесва ми 1
  • Благодаря! 1
  • rodenivbg featured this към тема
  • rodenivbg unfeatured this към тема
  • 2 weeks later...
Отговор
Holgura mecanica
Dispositivos de balanceo: fundamental para el funcionamiento uniforme y eficiente de las dispositivos.

En el ámbito de la innovación moderna, donde la productividad y la confiabilidad del sistema son de alta trascendencia, los aparatos de ajuste tienen un tarea crucial. Estos dispositivos especializados están desarrollados para calibrar y regular componentes móviles, ya sea en herramientas productiva, automóviles de transporte o incluso en electrodomésticos caseros.

Para los expertos en soporte de sistemas y los técnicos, trabajar con equipos de ajuste es crucial para proteger el operación suave y confiable de cualquier mecanismo giratorio. Gracias a estas soluciones avanzadas innovadoras, es posible disminuir considerablemente las movimientos, el estruendo y la tensión sobre los rodamientos, aumentando la duración de elementos costosos.

Asimismo importante es el tarea que juegan los sistemas de ajuste en la atención al comprador. El soporte técnico y el reparación permanente empleando estos equipos habilitan proporcionar servicios de óptima nivel, aumentando la agrado de los compradores.

Para los dueños de empresas, la inversión en sistemas de balanceo y medidores puede ser fundamental para aumentar la productividad y productividad de sus equipos. Esto es particularmente relevante para los inversores que dirigen medianas y modestas organizaciones, donde cada aspecto importa.

También, los dispositivos de equilibrado tienen una extensa aplicación en el ámbito de la prevención y el control de calidad. Habilitan encontrar eventuales fallos, evitando arreglos elevadas y perjuicios a los equipos. Además, los información generados de estos sistemas pueden utilizarse para optimizar sistemas y incrementar la presencia en plataformas de consulta.

Las campos de uso de los dispositivos de ajuste comprenden numerosas ramas, desde la fabricación de ciclos hasta el supervisión ecológico. No afecta si se habla de extensas elaboraciones manufactureras o modestos locales caseros, los sistemas de ajuste son esenciales para promover un rendimiento eficiente y sin presencia de interrupciones.
Отговор
diagnóstico de vibraciones
Dispositivos de calibración: clave para el desempeño suave y productivo de las maquinarias.

En el mundo de la innovación contemporánea, donde la eficiencia y la estabilidad del aparato son de suma relevancia, los equipos de equilibrado tienen un papel crucial. Estos dispositivos adaptados están desarrollados para ajustar y regular elementos móviles, ya sea en herramientas productiva, vehículos de traslado o incluso en equipos domésticos.

Para los especialistas en mantenimiento de dispositivos y los profesionales, trabajar con equipos de balanceo es esencial para promover el desempeño uniforme y estable de cualquier dispositivo giratorio. Gracias a estas alternativas innovadoras sofisticadas, es posible minimizar considerablemente las movimientos, el sonido y la carga sobre los cojinetes, extendiendo la vida útil de piezas caros.

Asimismo significativo es el papel que cumplen los equipos de balanceo en la servicio al consumidor. El asistencia experto y el soporte permanente usando estos dispositivos facilitan dar soluciones de alta calidad, incrementando la bienestar de los clientes.

Para los responsables de proyectos, la aporte en unidades de balanceo y medidores puede ser clave para incrementar la productividad y desempeño de sus sistemas. Esto es especialmente relevante para los emprendedores que manejan medianas y modestas emprendimientos, donde cada punto importa.

Además, los aparatos de balanceo tienen una extensa implementación en el ámbito de la protección y el control de excelencia. Posibilitan encontrar probables problemas, impidiendo intervenciones caras y averías a los equipos. También, los resultados recopilados de estos equipos pueden aplicarse para optimizar métodos y incrementar la reconocimiento en motores de exploración.

Las zonas de implementación de los dispositivos de balanceo comprenden múltiples ramas, desde la producción de ciclos hasta el control ecológico. No importa si se refiere de grandes manufacturas de fábrica o pequeños establecimientos domésticos, los aparatos de ajuste son esenciales para promover un desempeño productivo y sin fallos.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важно!

Използвайки този сайт, вие се съгласявате с нашите Условия за ползване, Декларация за поверителност и Правила на форума. Също така поставихме бисквитки във вашият браузър, за да направим този уебсайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за бисквитки, в противен случай ще приемем, че сте готови да продължите..